Anum Inspire

Anum Inspire adalah hasil cetusan idea seorang suami yang ingin melihat isterinya terus berkarya di dalam bidang yang isterinya minati. Laman khas untuk tatapan bakal pengantin untuk berkongsi cerita, idea dan pengalaman yang dapat membimbing sesama insan selain daripada menjana ekonomi dengan hasil tangan gubahan hantaran, bunga telur, kraftangan dan cenderamata yang sesuai di majlis perkahwinan. selain itu juga Anum Inspire memberi khidmat wedding planner dengan niat ikhlas ingin membantu sesama insan menjayakan majlis perkahiwanan tanpa terasa beban.

Saturday 18 May 2013

Menyepi tanpa sebarang cerita

agak lama saya tidak update gambar gubahan dan perkara terbaru tentang anum inspire.Ada hambatan masa  yang tidak dapat dielakkan. keadaan kesihatan yang kurang stabil dan masalah kesihatan anak-anak. Alhamdulillah, kini sudah selesai dan saya sudah beransur pulih. Insyaallah saya akan buat comeback dengan idea2 baru dan design2 untuk gubahan pengantin. kini saya sedang sibuk menyiapkan sample2 Hamper atau gift untuk dijadikan buah tangan atau hadiah kepada sahabat handai,keluarga, mahupun untuk orang tersayang sempena Ramadhan dan Syawal tahun ini.Yang pastinya harganya Amat berpatutan. Harap sudikan melihat produk terbaru saya yang tidak lama lagi akan di updatekan di blog dan facebook.

No comments:

Post a Comment