Anum Inspire

Anum Inspire adalah hasil cetusan idea seorang suami yang ingin melihat isterinya terus berkarya di dalam bidang yang isterinya minati. Laman khas untuk tatapan bakal pengantin untuk berkongsi cerita, idea dan pengalaman yang dapat membimbing sesama insan selain daripada menjana ekonomi dengan hasil tangan gubahan hantaran, bunga telur, kraftangan dan cenderamata yang sesuai di majlis perkahwinan. selain itu juga Anum Inspire memberi khidmat wedding planner dengan niat ikhlas ingin membantu sesama insan menjayakan majlis perkahiwanan tanpa terasa beban.

Friday 28 March 2014

Kek Birthday Dayana




26/3/2014,genap la umur Nur Afifah Dayana 9 tahun..Adala buat makan-makan dengan keluarga skit. sebelum majlis..dia dah inform"Umi boleh tak K.Long nak cheese cake..tak nak chocolate cake.." Emm..tu jer balas ku..Ikutkan nak buat yang senang jer tapi rasa tak sampai hati buat juga cheese cake untuk sambutan Hari Lahir nya..Ni la hasilnya..Cheese cake yg x seberapa untuk anak umi sorang ni..

Selamat Hari lahir..Semoga membesar dengan baik dan menjadi insan yang berguna di dunia dan di akhirat serta menjadi mukmin ynag solehah hendaknya.

Setelah kepenatan dengan majlis makan-makan,keletihan dan terus masuk tidur.Minta tolong K. Long untuk kemaskan meja.bangun pagi ni terkejut rasa di hati..meja dah bersih di kemas, makan siap di simpan dan pinggan mangkuk sudah dibasuh..Bila tanya hubby..jawabnya :K.long buat semuanya..Terima kasih K.Long(Nur Afifah Dayana) ku kucup dahinya yang tengah tidur..





                                                 Ini la birthday girl nya




No comments:

Post a Comment