Anum Inspire

Anum Inspire adalah hasil cetusan idea seorang suami yang ingin melihat isterinya terus berkarya di dalam bidang yang isterinya minati. Laman khas untuk tatapan bakal pengantin untuk berkongsi cerita, idea dan pengalaman yang dapat membimbing sesama insan selain daripada menjana ekonomi dengan hasil tangan gubahan hantaran, bunga telur, kraftangan dan cenderamata yang sesuai di majlis perkahwinan. selain itu juga Anum Inspire memberi khidmat wedding planner dengan niat ikhlas ingin membantu sesama insan menjayakan majlis perkahiwanan tanpa terasa beban.

Sunday 18 May 2014

Event Di Felda Villa




                                                       Assalamualaikum..

Sudah selesai majlis di Felda Villa..Dua minggu lepas sudah berlalu..majlis yang banyak  mengajar saya erti kedewasaan dan kejujuran serta keikhlasan dalam melaksanakan tugas. Alhamdulillah, majlis berjalan lancar walaupun terdapat kekangan dan keperitan yang perlu saya lalui pada saat akhir.Namun itu bukan mematahkan semangat saya untuk membuat yang terbaik pada majlis tersebut. Saya banyak berdoa pada Allah semoga perjalanan majlis berjalan lancar. Sebagai manusia saya tidak boleh lari dari kekurangan diri apatah lagi saya baru mula bertatih . Terima kasih pada semua yang terlibat dan pada tuan rumah.. Moga pelajaran dan pengalaman lepas akan membuatkan saya lebih beretika maju terus kehadapan di dalam industri ini.

No comments:

Post a Comment