Anum Inspire

Anum Inspire adalah hasil cetusan idea seorang suami yang ingin melihat isterinya terus berkarya di dalam bidang yang isterinya minati. Laman khas untuk tatapan bakal pengantin untuk berkongsi cerita, idea dan pengalaman yang dapat membimbing sesama insan selain daripada menjana ekonomi dengan hasil tangan gubahan hantaran, bunga telur, kraftangan dan cenderamata yang sesuai di majlis perkahwinan. selain itu juga Anum Inspire memberi khidmat wedding planner dengan niat ikhlas ingin membantu sesama insan menjayakan majlis perkahiwanan tanpa terasa beban.

Sunday 14 September 2014

Hntaran Nas 16/8/2014

Saya dapat tahu, sepupu suami saya akan mendirikan rumah tangga bulan 8 ni..jadi niat di hati ingin membantu apa yang boleh..Rupa-rupanya pucuk dicita dari pihak mak cik saya..yang saya panggil Mak Intan.. Oleh kerana pertama kali nak buat majlis Mak Intan diserang sakit badan dan pitam..mujur saya datang tepat pada masanya.Asalnya Mak Intan nak gubah sendiri ,tetapi oleh kerana badan yang kurang sihat, jadi dia serahkan pada saya. Semua barang sudah dibeli tinggal gubah sahaja lagi...Allhamdulillah dapat juga saya tambah koleksi gubahan..Ni Hantaran Nas untuk isteri tercinta..









No comments:

Post a Comment